vineri, 22 martie 2013

STEP BY STEP UNGHII FALSE CU KOSTYAK KATALIN


Step by Step Unghii False cu Kostyak Katalin
Unghii de Valentine's Day!

Cu toţii ştim ca acest Eveniment este important pentru toţi cei care se bucură de o viaţă armonioasa, plină de sentimente şi de entuziasm! Nu ţine de vârstă, de aceea, am creat acest model deosebit in numele „Dragostei” care poate fi purtat de oricine, la orice eveniment!
Sper din suflet să vă placă!


Am pregatit unghia, am tăiat cuticulele, am aplicat Nail Prepsi Primer 1 cu acid. Am scurtat unghia, aşadar, aplicarea şablonului va fi realiyată cu maximă precizie.


Am aplicat şablonul BrillBird, perfect drept, pentru forma stiletto.


Am făcut prelungirea patului unghial din praf acrylic BrillBird de construcţie, Cover Tan şi am folosit pensula de construcţie Acryl Lux, perfectă pentru oricare formă de unghii.


Partea de french, am realizat-o cu praf acrylic alb C8 si un roz C15. Si de data asta am folosit pensula Acryl Lux de construcţie.


Cu ajutorul unei pile 100/180, am pilit toată suprafaţa construcţiei, incepând cu partea mai dură şi apoi cu partea mai fină al pilei BrillBird.


După ce am terminat de pilit, cu Acryl Rafinerie, mai pilesc odată toată suprafaţa construcţiei pentru a obţine o suprafaţa uniformă.


Modelele de Valentine's, le-am aplicat cu vopsele aquarell, nuanţele 22251 respectiv 20. Am folosit pensula Aqua Art, care este special creată pentru tehnica pictatului cu aceste vopsele.


Pe fiecare unghie am pictat câte un model, fie inimoare, fie fluturaş.


Toate modelele le-am conturat cu pensula Line, pentru a le da un aspect şi mai rafinat.


Iată un fluture fericit :) Puteţi să pictaţi la alegere, fluture cu aripile deschise sau doar pe jumătate, oricare variantă aţi alege, va ieşi excelent.


Cu pensula Line, am mai adăugat un design special, arată foarte trendy dar si elegant in acelaş timp.


Creaţia finală, va arăta perfect la o cină romantică dar şi la o intâlnire cu o persoană specială şi deosebită. Mi-a făcut o deosebită plăcere realizarea acestui model inedit si sper in continuare că o să vă pot surprinde şi pe viitor cu alte modele sofisticate!

Vă doresc numai bine si multă dragoste!
Whit Love, BrillBird România!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu